Wij zijn samen kerk!

Welkom bij onze Erediensten

Iedere zondag ontmoeten wij God en elkaar tijdens diensten in onze kerk. In de dienst worden we opgebouwd in het geloof, kunnen we op adem komen of getroost worden.

We zingen psalmen, gezangen en andere liederen (o.a. Sela, Opwekking) onder leiding van het orgel en de band. Er wordt uit de Bijbel gelezen en we luisteren naar een verkondiging van het evangelie. Er is vaak een moment voor kinderen, die voorin de kerk een gesprekje met de voorganger hebben. Ook wordt er in de dienst gecollecteerd voor diverse doelen. Regelmatig wordt de doop bediend en wordt met elkaar het avondmaal gevierd.

Je bent van harte welkom om een dienst mee te beleven. Wat je leeftijd en je achtergrond ook is, we willen graag dat je je thuis voelt in de dienst. Kinderen zijn van harte welkom. Tijdens de morgendienst, die om 10.00 uur begint, is er een crèche voor baby’s en peuters en voor jonge kinderen is er kinderkerk.

De diensten duren ongeveer een uur en een kwartier. Je hoeft je niet aan te melden. Rond de kerk is er voldoende parkeergelegenheid. Het adres van de kerk is Kerkstraat 1 in Bergschenhoek.

Er staat iemand bij de ingang die beschikbaar is voor jouw vragen. Na de ochtenddienst is er koffie, thee en limonade en alle ruimte voor ontmoeting.

Er is elke zondag ook een dienst om 18.30 uur, waarin we God en elkaar kunnen ontmoeten.

Elke eerste zondagavond van de maand is er een jeugddienst waarin een thema voor jongeren centraal staat. Deze dienst wordt voorbereid door een groep jongeren. Er is veel ruimte voor muziek en aanbidding. De liederen worden begeleid door de jeugddienstband.

Voor alle diensten ben je van harte welkom!

Informatie over de komende diensten vind je op deze website. Je kan de diensten ook via Youtube of Kerkdienstgemist meebeleven of terugkijken.