Welkom bij Alpha!

De plek waar iedereen welkom is om meer te leren over God

Ontmoeten

Met anderen op zoek gaan naar de zin van het leven. Dat is de kern van Alpha. We beginnen daarom elke Alpha-avond op een ontspannen manier met een heerlijke maaltijd. Een mooi moment om nieuwe mensen te ontmoeten en elkaar te leren kennen.

Vragen

Samen luisteren we naar een inspirerend verhaal, en daarna is er alle ruimte om jouw vragen en gedachten te delen in een kleine groep. Zit je met vragen over het leven en/of over het christelijk geloof? Dan is Alpha echt iets voor jou!

Ontdekken

In ongeveer tien avonden ontdek je wat het christelijk geloof inhoudt. Elke avond staat een andere vraag centraal, zoals: ‘Wie is Jezus?’, ‘Hoe kan ik geloven?’ of ‘Wat doet de Heilige Geest?’. Je praat hierover door met de andere Alpha-deelnemers in een kleinere groep.

Ontmoeten

Met anderen op zoek gaan naar de zin van het leven. Dat is de kern van Alpha. We beginnen daarom elke Alpha avond op een ontspannen manier met een heerlijke maaltijd. Een mooi moment om nieuwe mensen te ontmoeten en elkaar te leren kennen.

Vragen

Samen luisteren naar een inspirerend verhaal, met daarna alle ruimte om jouw vragen en gedachte te delen met elkaar in een kleine groep. Zit je met vragen over het leven en/of over het christelijk geloof? Dan is Alpha echt iets voor jou!

Ontdekken

In ongeveer 10 avonden ontdek je wat het christelijk geloof inhoudt. Elke avond staat een ander thema centraal, zoals: ‘Wie is Jezus?’, ‘Hoe kan ik geloven?’ of ‘Wat doet de Heilige Geest?’. Je praat hierover door met de andere Alpha-deelnemers in een kleinere groep.

“Ik heb bij Alpha altijd het gevoel dat ik écht welkom ben!”

– Alpha-deelnemer

“Juist met totaal verschillende mensen in gesprek gaan maakt Alpha zo gaaf”

– Alpha-deelnemer

“Ik heb bij Alpha altijd het gevoel dat ik écht welkom ben!”

– Alpha deelnemer

Nog niet overtuigd?

Alpha wordt georganiseerd door een groep enthousiastelingen en deelname aan Alpha-cursus is kosteloos!
Alpha is wekelijks op woensdagavond in de periode van 17 januari tot 24 april.

Voor iedereen, beloofd!

De Alpha-cursus is zeer geschikt als je niet bekend bent met het christelijk geloof en je je wilt verdiepen in de basis hiervan. Daarnaast kan de Alpha-cursus je ook helpen om je geloofsleven nieuw leven in te blazen, door terug te gaan naar de basis. Alpha is dus echt voor iedereen!

Nog niet overtuigd?

Alpha wordt georganiseerd door een groep enthousiastelingen en deelname aan Alpha cursus is kosteloos!
Alpha is wekelijks op woensdagavond in de periode van 17 januari tot 24 april.

Voor iedereen, beloofd!

De Alpha cursus is zeer geschikt als je niet bekend bent met het christelijk geloof en je je wilt verdiepen in de basis hiervan. Daarnaast kan de Alpha cursus je ook helpen om je geloofsleven nieuw leven in te blazen, door terug te gaan naar de basis. Alpha is echt voor iedereen!

Kom naar de info avond!

Nieuwsgierig? Meer weten? Kom dan gewoon langs bij onze info-avond. Geheel vrijblijvend!
Gods liefde is geen kwestie van moeten, maar van ont-moeten!